هزینه عمل ابدومینوپلاستی چقدر است؟
نوشته شده توسط : دکتر علی امیراحمدی

از جمله مهمترین روش های جراحی ابدومینوپلاستی باید به موارد زیر اشاره نماییم: 

ابدومینوپلاستی جزئی

همانطور که از نام این روش جراحی مشخص است، عمل به صورت محدود و جزئی در بدن انجام می شود. این روش درمانی بیشتر برای افرادی مناسب است که در زیر ناف، چربی اضافی دارند. جراح ابدومینوپلاستی اصولا در این روش ناف را جابجا نمی کند. هزینه عمل ابدومینوپلاستی جزئی از انجایی که تنها 2 ساعت به طول می انجامد و جزئی است، نسبت به روش های دیگر مناسب تر می باشد. 

ابدومینوپلاستی کامل

یکی دیگر از انواع روش های جراحی زیبایی لاغری، ابدومینوپلاستی کامل است. در این روش برش بلندی بر روی شکم ایجاد می شود، که قادر است به بافت پوست و عضلات شکل دهد. هزینه عمل ابدومینوپلاستی کامل از آنجایی که باعث جابجا شدن ناف می شود، بالاتر می باشد. 

علاوه بر آن این روش درمانی نیاز به تخصص بالایی داشته و باید توسط جراح متخصص انجام شود. آقای دکتر علی امیر احمدی جراح و متخصص لاغری، دارای بورد تخصصی می باشد و از این رو نتیجه مطلوبی از جراحی را برای بیمار به ارمغان می آورد. 

مهمترین مراحل جراحی ابدومینوپلاستی

هر یک از مراحل جراحی لاغری و زیبایی شکم، در هزینه عمل ابدومینوپلاستی تاثیر گذار است. اولین مرحله برای انجام این جراحی، بیهوشی بیمار است. بسته به شرایط بیمار، پزشک یک روش مناسب را برای بیهوش کردن بیمار انتخاب می کند. 

پس از آن به مرحله ایجاد برش جراحی می رویم. در این مرحله بسته به این که جراحی زیبایی لاغری جزئی است یا کامل، برش کوچک یا بزرگ می طلبد. که این مسئله به تشخیص پزشک انجام می شود. در مرحله نهایی نیز پزشک باید اقدام به بستن برش جراحی نماید. که در این مرحله به چسب پوست، گیره یا نوار پانسمان چسبی نیاز خواهد داشت. 

تمامی این موارد از جمله موارد تاثیر گذار در هزینه عمل ابدومینوپلاستی هستند، که در کنار دستمزد پزشک هزینه نهایی را تعیین می کنند. 

عوامل تعیین کننده هزینه عمل ابدومینوپلاستی

بدون تردید هزینه جراحی لاغری برای تمامی افراد یکسان محاسبه نمی شود. زیرا عوامل مختلفی در تعیین هزینه عمل تاثیر گذار هستند. از جمله مهمترین این عوامل باید به موارد زیر اشاره نماییم:

هزینه جراح

هزینه آزمایش ها 

هزینه بیهوشی

قیمت گن بعد از جراحی 

قیمت داروهای تجویز شده توسط پزشک

هزینه بیمارستان یا مرکز جراحی 

این که میزان دستمزد جراح چگونه محاسبه شود، بسته به موقعیت جغرافیایی، نوع عملی که انجام می دهد و میزان تجربه ایشان تعیین می شود. علاوه بر آن باید بگوییم بیشتر شرکت های بیمه هزینه عمل ابدومینوپلاستی را پوشش نمی دهند و بیمار باید به صورت آزاد این هزینه را بپردازد. 





:: برچسب‌ها: هزینه ابدومینوپلاستی , ابدومینوپلاستی , جراحی زیبایی , دکتر امیراحمدی ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
shahzAD در تاریخ : 1399/6/25/2 - - گفته است :
مفید وآموزنده


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: